در ۷۲ ساعت گذشته؛ چاپ
تلفن آتش‌شانی رشت هزار و 345 بار به صدا در آمد
28 مرداد 97 - 22:14

گیلان آنلاین: معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت:مرکز ستاد فرماندهی و کنترل  ۱۲۵   آتش نشانی رشت در  ۷۲   ساعت گذشته پاسخگوی   هزار و  345  تماس شهروندان بوده است.

 

 

 

گیلان آنلاین: شهرام مومنی گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۷۲ ساعت گذشته پاسخگوی هزار و 345 تماس شهروندان بوده که از این تعداد ۴۵ مورد عملیات اطفای آتش‌سوزی، پیشگیری از بروز حوادث و ارائه خدمات ایمنی صورت گرفت.

وی افزود: این عملیات‌ها با ۷۰ مرتبه خروج خودروهای اطفایی و امدادی جهت پوشش ۳ مورد حریق منزل مسکونی، ۱۰ مورد حریق علفزار و ضایعات، ۱۳ مورد قفل درب منزل مسکونی و محبوس شدن اشخاص در منزل مسکونی و آسانسور، ۵ مورد عملیات رهاسازی انگشتر گیر کرده در انگشت شهروندان، ۲ مورد استقرار خودرویی، ۲ مورد تصادف خودرویی، یک مورد حـریق خودرو، یک مـورد حـریق تجاری، یک مورد بازدید از منـزل مسکونی، یک مورد سیلان روغن از خودروی پراید، یک مورد پارگی و سقوط کابل برق بر روی خودرو، یک مورد رها سازی حیوان محبوس شده، یک مورد حریق پست برق، یک مورد حادثه سقوط شخصی داخل رودخانه و ۲ مورد خدمات ایمنی بوده است.

مومنی با اشاره به سقوط مرد ۴۴ ساله در رودخانه زرجوب، افزود: این حادثه موجبات آسیب دیدگی فرد سقوط کرده از ناحیه سر و صورت را فراهم کرد که سریعا تیمی متشکل از ۳ آتش نشان اقدامات لازم جهت انتقال مصدوم و همچنین تحویل به عوامل اورژانس جهت اعزام به مراکز درمانی صورت گرفت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی در پایان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اهمیت خدمت رسانی سریع از شهروندان انتظار داریم تا ضمن رعایت نکات ایمنی بخصوص در خانه و محل کار در زمان بروز حوادث به اهمیت آدرس دهی دقیق و کامل به آتش نشانان توجه داشته باشند تا بدین واسطه نزدیکترین مسیر جهت اعزام تیم های عملیاتی و امداد رسان به محل های حریق یا حادثه برگزیده شود.

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
تلگرام